neděle 25. března 2012

Za blbost se platí....

Naše nejmenší princezna se jedné třeskutě zimní noci počůrala do postele tak precizně, že to nepochytala nepropustná podložka a šlo to až na povlak matrace. Ráno všichni odjezd - do práce, do školky...a tak jsem nelenila a utíkala to dát do pračky, podle štítku na 60, dle štítko i možno sušit.....tudíž nastavuju i sušičku. Spokojená odjíždím do práce, chválím si jak jsem to náramně vymyslela, až přijedu domů bude to již suché, jen to natahnout zpět na matraci. Ale ouvej.....povlak jsem vytahla sice perfektně suchý.....ale natáhnout již nešel - jaksi velikostně již nestačil.
Měsíc času jsem trávila na interentu hledáním firem, které by mohly dodat povlak, avšak na email mi neodpověděla ani jedna - dosud!! Hrozně mě to překvapilo a  zároveň naštvalo! Další měsíc jsem trávila hledáním materiálu z čeho povlak udělám. Kombinovala jsem různé možnosti. Až jsem vygooglila tento - matracový prošev a v obchodě měli rovnou i dostatečně dlouhý zip. Za 500,- i s dopravou je povlak hotový.
Ikeu a podobné obchodní řetězce jsme museli vyloučit okamžitě - postýlka má rozměry 140 x 70cm...tam se to sehnat ani nedá.
Povlak jsem chtěla tak, že je možné sejmout a vyprat jen horní část. Materiál je úžasně měkký a  mám z něj velikou radost a potěšení :-) 
a tady už pár fotek.....
zde s nadšenou majitelkou...

 zde detail na řešení odnímatelnosti jen vrchního dílu



1 komentář:

Katarína řekl(a)...

Super, si šikulka, to my všetci vieme:-) ♥